Gratis verzending vanaf € 49,-
Voor 23:59 besteld, morgen verzonden
90 dagen gratis retour *

Nog op zoek naar een zomeroutfit? Tot 20% korting op zomercollecties 2024!

Agradi bestaat 25 jaar!

NL.jpg

🎉 Vier ons 25-Jarig jubileum met ons! 🎉

Dit jaar behalen we een ongelooflijke mijlpaal voor onze webshop: we bestaan 25 jaar!

Sinds onze oprichting in 1999 hebben we met trots miljoenen klanten bediend, talloze bestellingen verwerkt en ons assortiment continu uitgebreid om aan al jullie wensen te voldoen. We zijn uitgegroeid tot dé online shop voor de hippische sector als totaalleverancier van ruitersportartikelen in Europa.

We willen deze bijzondere gelegenheid vieren door iets terug te geven aan onze trouwe klanten die dit allemaal mogelijk hebben gemaakt.

Om onze 25e verjaardag te vieren, hebben we het hele jaar door een reeks leuke acties en exclusieve aanbiedingen voor jullie in petto. Hier is een voorproefje van wat je kunt verwachten:

• Extra winacties: Regelmatig verloten we geweldige prijzen! Deze acties wil je zeker niet missen. Volg ons op onze social media kanalen: Facebook, Instagram & Tiktok.
  • Korting op diverse merken: Tijdens onze kortingsweekenden selecteren we diverse merken en bieden we deze aan met mooie kortingen. Het eerste kortingsweekend is van 24 t/m 27 mei. Benieuwd naar de acties, bekijk ze hier!
  • Speciale Jubileum Producten: We lanceren een limited edition lijn van producten speciaal voor ons jubileumjaar. Deze unieke items zijn slechts tijdelijk verkrijgbaar, dus wees er snel bij! Meer nieuws hierover volgt later…

Bedankt voor 25 fantastische jaren!

Als eerste op de hoogte zijn van onze jubileumacties? Meld je dan aan voor onze nieuwsbrief!