Gratis verzending vanaf € 49,-
Voor 21:00 besteld, vandaag verzonden
90 dagen gratis retour *

Laat de lente maar beginnen! Profiteer van korting tot 25%!

Laat de lente maar beginnen! Profiteer van korting tot 25%!

Informatie

Merkenshopbanner_Agradi_Klantenservice.jpg

Klantenservice

Het is altijd mogelijk om contact op te nemen met Agradi BV voor vragen, opmerkingen, klachten, etc. Wij staan je graag te woord. Hoe je contact opneemt met ons vind je op de Contactpagina. Wellicht dat we je vraag hier al kunnen beantwoorden. Links in het menu staat een kopje 'Veelgestelde vragen'. Hieronder staat veel uitgelegd over de onderwerpen, waar het meest naar gevraagd wordt. Ook hebben we hieronder een aantal vaak gestelde vragen en de antwoorden opgesteld.

Hoe kan ik iets bestellen?

Klik hier voor uitleg over de bestelprocedure.

Hoe stuur ik iets retour (past niet, niet gewenst, defect)?

Klik hier voor uitleg over Retourzendingen.

Welke maat deken heb ik nodig?

Klik hier voor een maattabel over dekenmaten.

Ik kan niet inloggen, wat moet ik doen?

Probeer alsjeblieft een nieuw wachtwoord aan te vragen. Je krijgt dan een nieuwe opgestuurd via de mail. Let op! Druk niet meer dan 1x op de knop. Anders worden er meerdere wachtwoorden verstuurd. Klik hier om een nieuw wachtwoord aan te vragen.

Waar blijft mijn bestelling?

Als je inlogt op agradi.nl kun je zelf jouw order bekijken. Hier staat de status en de verwachte levertijd. Mocht je bestelling al verstuurd zijn, wordt het naar alle waarschijnlijkheid de dag erna geleverd. Je order kun je met je Track & Trace code (die je via de mail krijgt) volgen. Deze is pas in de avond van de dag van versturing actief.

Ga naar mijn Agradi-account

Kan ik iets toevoegen aan een bestelling die ik heb afgerond?

Nee. Helaas is het alleen mogelijk om een bestelling (gedeeltelijk) te annuleren. Artikelen toevoegen is niet mogelijk.

Kan ik mijn bestelling zelf annuleren?

Zelf je order annuleren kan helaas niet. Neem hiervoor contact op via de telefoon (telefoonnummer staat onderaan de pagina).

Een artikel is kapot gegaan/kapot aangekomen, wat kan ik nu doen?

In geval van defecten, stuur dan alsjeblieft een mail naar info@agradi.nl met daarin:

  1. Duidelijke foto('s) van het defect/gebrek, zodat we de situatie kunnen beoordelen;
  2. Onder vermelding van het ordernummer (bestaat uit 6 cijfers, tenzij het via BOL is besteld);
  3. Graag een omschrijving van het probleem, zodat we direct weten wat er aan de hand is.

Wanneer wij de mail ontvangen met daarin foto's en het ordernummer, kunnen wij wellicht een passende, adequate oplossing bieden. Defecte artikelen hoeven niet altijd meteen retour. Die beslissing kan gemaakt worden zodra het probleem is beoordeeld door middel van foto's.

Wat kost het om mijn bestelling te versturen?

Klik hier voor informatie over Verzendkosten.

Ik heb mijn bestelling nog niet, terwijl deze wel verstuurd is. Wat kan ik doen?

Kijk alsjeblieft eerst in je Track & Trace. Deze staat in de email met de naam 'Bekijk de status van uw pakket' die je hebt gekregen van ons. Als het daar als geleverd staat, terwijl je niets hebt gehad; informeer dan even bij de buren. Het is mogelijk dat DPD het bij een van jouw buren heeft geleverd.

Kan ik telefonisch bestellen?

Nee. Het is helaas niet meer mogelijk telefonisch een bestelling te plaatsen. Alle bestellingen gaan via de website.

Kan ik mijn bestelling komen ophalen?

Nee. Wij mogen geen winkelactiviteiten voeren op het bedrijfterrein waar we ons bevinden. Alles wordt verzonden via pakketdienst of post.

Zijn alle genoemde prijzen inclusief BTW?

De op de website genoemde prijzen zijn inclusief BTW, tenzij specifiek anders aangegeven.

Ik ben een bedrijf in het buitenland, kan ik een factuur zonder BTW krijgen?

Ja, voeg hiervoor een geldig buitenlands BTW-nummer aan je zakelijke account toe. Zie de pagina BTW Buitenland.

Kan ik gesponsord worden en zo ja, hoe werkt dat?

Agradi sponsort helaas geen losse activiteiten. Wel kennen wij het Agradi sponsorprogramma. Klik hier voor informatie over ons Sponsorprogramma.

Ik wil me afmelden voor de mailing die ik ontvang van Agradi, hoe doe ik dat?

Je kunt jezelf afmelden via de link onderaan de mail zelf. Mocht het niet lukken, stuur dan een mail met het e-mailadres.

Ik krijg betalingsherinneringen, alleen deze wil ik niet ontvangen/heb ik al betaald. Wat kan ik doen?

Stuur dan alsjeblieft een email naar info@agradi.nl met daarin het ordernummer. Als je geen ordernummer hebt, stuur dan alsjeblieft je klantnummer.

Ik heb iets terug gestuurd/geannuleerd, wanneer krijg ik mijn geld terug?

Wanneer wij iets retour ontvangen, proberen wij het zo snel mogelijk te verwerken. Je krijgt het bedrag uiterlijk binnen 14 dagen na jouw herroeping teruggestort (wij streven ernaar dit binnen 2 dagen na verwerking te doen).

Ik heb iets, dat ik met stickerkorting heb aangeschaft, terug gestuurd. Heb ik nog recht op die extra stickerkorting?

In het geval dat je iets retour stuurt wat je hebt aangeschaft met een stickerkorting van bijvoorbeeld 25% of hoger, dan heb je nog recht op deze stickerkorting. Stuur het artikel dat je wilt retourneren op via Retourzendingen > plaats een nieuwe bestelling > bel of mail naar de klantenservice het nieuwe ordernummer, geef aan dat je iets dat je met stickerkorting hebt aangeschaft retour hebt gestuurd > de stickerkorting wordt achteraf verrekend en het verschil wordt terug geboekt op jouw rekening.

Om contact op te nemen met Agradi kun je terecht op de Contactpagina.