Klachten

Wij doen ons uiterste best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Heb je onverhoopt toch een klacht dan kun je telefonisch of per mail contact met ons opnemen. Omschrijf hierbij duidelijk jouw klacht, voeg ter verduidelijking foto's bij en vermeld daarbij tevens jouw naam, adres en telefoonnummer. Als het om bestelde artikelen gaat, vermeld dan ook je klant- en ordernummer. 

Jouw klacht wordt uiterlijk binnen 7 werkdagen inhoudelijk behandeld. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 7 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.

Mail

Voor klachten kun je ons mailen: klantenservice@agradi.nl
Wij streven ernaar om mails binnen twee werkdagen te beantwoorden.

Telefoon

085-88 88 049
Bereikbaar maandag t/m vrijdag van 9.00 - 17.00 uur
(Graag ordernummer bij de hand)

Niet tevreden? We helpen je graag nog verder!

Mocht je klacht niet naar tevredenheid worden opgelost dan kun je overwegen het geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie. De Geschillencommissie doet dan een onafhankelijke uitspraak. Zie voor meer informatie en de werkwijze:  www.degeschillencommissie.nl/over-ons/commissies/thuiswinkel/

Tevens kunt je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform: http://ec.europa.eu/consumers/odr/