• Gratis verzending vanaf € 29,-
  • Voor 21:00 besteld, vandaag verzonden
  • Gratis retour binnen 90 dagen

Magazijn Sale tot 30% korting!

Magazijn Sale tot 30% korting!

Klachten

Wij doen ons uiterste best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Heb je onverhoopt toch een klacht dan kun je telefonisch of per mail contact met ons opnemen. Omschrijf hierbij duidelijk jouw klacht, voeg ter verduidelijking foto's bij en vermeld daarbij tevens jouw naam, adres en telefoonnummer. Als het om bestelde artikelen gaat, vermeld dan ook je klant- en ordernummer.

Jouw klacht wordt uiterlijk binnen 7 werkdagen inhoudelijk behandeld. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 7 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.

Mail

Voor klachten kun je ons mailen: klantenservice@agradi.nl
Wij streven ernaar om mails binnen twee werkdagen te beantwoorden.

Telefoon

085-88 88 049
Bereikbaar maandag t/m donderdag van 9.00 - 20.00 uur en op vrijdag van 9.00u tot 17.00u
Houd je ordernummer bij de hand zodat we je sneller te kunnen helpen.

Niet tevreden? We helpen je graag nog verder!

Voor zowel consumenten als zakelijke klanten geldt dat zij, indien zij niet tevreden zijn over de afhandeling van de klacht, de klacht ter bemiddeling kunnen voorleggen aan Thuiswinkel, voor consumenten via https://www.degeschillencommissie.nl/over-ons/commissies/thuiswinkel/ en voor zakelijke klanten via www.thuiswinkel.org. Tevens kunnen consumenten hun klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.