Bestelprocedure

Bestellen bij Agradi gaat alleen via de website. Het is helaas niet mogelijk om telefonisch te bestellen!
Bij Agradi is het veilig en eenvoudig om te bestellen:

Stap 1. Winkelmand

In stap 1. zie je een overzicht van de door jou toegevoegde artikelen aan de winkelmand.
Hierbij wordt elk artikel afzonderlijk weergegeven en kun je desgewenst het artikel verwijderen of het aantal wijzigen.
Daarnaast worden de verzendkosten en eventuele kortingen kenbaar gemaakt.

Stap 2. Jouw gegevens

In stap 2, het bestelproces, hebben wij jouw gegevens nodig om jouw bestelling te leveren.
Hier kun je jouw gegevens controleren en eventueel aanpassen.

Stap 3. Bezorgwijze

In stap 3 kun je het afleveradres aangeven. Dit kan zowel het factuuradres zijn of een ander afleveradres.
Bijvoorbeeld op jouw werk, of een DPD ParcelShop. Voor een ander afleveradres worden er geen extra kosten berekend.
Hier kun je ook een opmerking voor de bezorger plaatsen van maximaal 33 karakters.

Stap 4. Overzicht en Betalen

In de laatste stap kies je de betalingswijze. Er is een ruime keuze uit gratis, betaalde, vooraf en achteraf betaalmethodes. Na het afronden van jouw bestelling ontvang je per e-mail een orderbevestiging. In de orderbevestiging kun je een overzicht vinden van jouw bestelling. Bij de betaalwijze vooruit betalen kun je ook alle benodigde betaalgegevens in de orderbevestiging vinden.

Let op! 

  • Artikelen toevoegen aan een reeds geplaatst order is helaas niet mogelijk;
  • Telefonisch bestellen is helaas niet mogelijk;
  • Producten ophalen is helaas niet mogelijk;
  • Wij voeren ook geen winkelactiveiten op het adres van het pand;
  • Zelf je order annuleren is helaas nog niet mogelijk, neem alsjeblieft contact op met de klantenservice.